✄ Olabelowy BLOG ✄
Nowości w OLABELA.PL

Dzień dobry!

To pierwszy wpis na olabelowym blogu. Znajdziesz w nim informacje o nowościach i aktualnych wydarzeniach w olabela.pl

Jeśli ciekawi Cię co nowego w OLABELA, zapraszam do lektury!

NAJCZĘŚCIEJ KUPOWANE
LISKI NA BEŻOWYM
LISKI NA BEŻOWYM
4,50 zł
10 CM
LISKI NA MUSZTARDZIE
LISKI NA MUSZTARDZIE
4,30 zł
10 CM
ŚWIĄTECZNE SKRZATY, GNOMY, GWIAZDKI
ŚWIĄTECZNE SKRZATY, GNOMY, GWIAZDKI
4,30 zł 3,90 zł
10 CM
MISIE POLARNE NA CZERNI
MISIE POLARNE NA CZERNI
4,50 zł
10 CM
Reklamacje i zwroty
Zwroty i reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 1 czerwca 2018 ROKU)

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

Pisemnie PPHU Aleksandra Michalik, ul. Tyska 15G, 43-176 Gostyń

 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ola@olabela.pl

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Klienta na adres: PPHU Aleksandra Michalik, ul. Tyska 15G, 43-176 Gostyń

1.7. Towar cięty z metra podlega reklamacji zwrotu 80% ceny wyjściowej.

1.7.a Towar pocięty przez klienta (wykrój, uszkodzenie mechaniczne) nie podlega reklamacji.

1.7.b Granica błędu uciętego materiału wynosi +/- 2-5 cm. Materiał zawsze jest cięty o 2cm więcej.

1.8. Kolory produktów mogą róznic się ze względu na ustawienia komputera

1.9 Dokonując zakupów w sklepie Internetowym www.olabela.pl akceptują Państwo powyższe warunki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl